مرکز آموزش میهن وب هاست

مرکز آموزش میهن وب هاست

تغییر رمز عبور هاست در سی پنل

پرینت این مقاله پرینت این مقاله

برای این منظور به سی پنل وارد شوید، به قسمت "password & security" از منوی "preferences" بروید:
آموزش تغییر رمز عبور هاست در سی پنل
تصویر(1)

در صفحه باز شده در مقابل گزینه "Old Password" (شماره1) رمزعبور فعلی هاست، در فیلد "New Password" (شماره2) رمز عبور جدید و برای اطمینان بیشتر رمز عبور جدید خود را دوباره در فیلد "New Password (Again)" (شماره3) وارد کنید. برای تولید پسورد قوی می توانید از گزینه "Password Generator" (شماره4) استفاده نمایید. اکنون برای ذخیره تغییرات خود روی گزینه "Change your password now" کلیک کنید. تصویر زیر مراحل را به ترتیب نمایش می دهد:
تغییر رمز عبور هاست در سی پنل
تصویر(2)

Enable Digest Authentication : این گزینه برای فعال کردن دسترسی در ویندوز های ویستا،۷ و ۸ به Cpanel می باشد. (یک نوع احراز هویت/ تصدیق کاربر است). اگر شما از سیستم عامل های ذکر شده استفاده می کنید باید این ویژگی را فعال و در حالت انتخاب شده قرار دهید.
در روش Digest Authentication. اطلاعات اکانت و رمز عبور کاربران به صورت رمزگذاری شده روی شبکه انتقال می یابد، که در صورت استراق سمع اطلاعات توسط هکرها، به هیچ وجه رمز عبور و اکانت کاربران قابل تفکیک از اطلاعات دریافت شده نخواهد بود.

۱۰. Enable Digest Authentication: این گزینه برای فعال کردن دسترسی از ویندوز های ویستا،۷ و ۸ به Cpanel با بیش از یک متن یا ارتباط رمز نشده می باشد. (یک نوع احراز هویت/ تصدیق کاربر می باشد). اگر شما از این سیستم عامل ها استفاده می کنید باید این ویژگی را فعال کنید و در حالت انتخاب شده قرار دهید.
4.5/5 از 6 رای