مرکز آموزش میهن وب هاست

مرکز آموزش میهن وب هاست

انتقال دامنه IR به میهن وب هاست

پرینت این مقاله پرینت این مقاله

اگر قصد انتقال دامنه IR خود به پنل نمایندگی میهن وب هاست را دارید، لازم است تا ابتدا  وارد ناحیه کاربری خود شده و از منوی"دامنه" (شماره 1) ، گزینه "انتقال دامنه" (شماره 2) را مطابق با تصویر زیر انتخاب نمایید.

انتقال دامنه بین المللی به میهن وب هاست
تصویر(1)

در این مرحله نیاز می باشد تا حتما نام دامنه IR خود را در کادر مشخص شده وارد نمایید (شماره 1). از بخش "افزودن دامنه ی دیگر" (شماره2) می توانید دامنه های بیشتری را اضافه کنید، تیک مربوط به بخش کد امنیتی (شماره 3) را انتخاب و در نهایت  گزینه "ثبت درخواست" (شماره 4) را کلیک کنید.

ثبت درخواست انتقال دامنه به میهن وب هاست
تصویر(2)

در این بخش سیستم به شما طی یک اعلان مجزا شرایط انتقال دامنه را شرح می دهد. در صورتیکه شرایط را خوانده و تایید می نمایید، می بایست گزینه "ثبت" را زده و وارد مرحله بعد شوید.

آموزش انتقال دامنه بین المللی به میهن وب هاست
تصویر(4)

پس از انجام این مرحله و مشاهده پیام زیر، درخواست پشتیبانی از جانب شما برای دپارتمان دامنه ارسال می گردد. 

فرم ارسال درخواست انتقال دامنه به میهن وب هاست
تصویر(5)

 این مورد توسط همکاران در قالب تیکت بررسی شده و نتیجه متعاقبا از همان طریق خدمتتان ارسال می شود لذا به درخواست های ارسال شده از میهن وب هاست در داخل ناحیه کاربری خود دقت نمایید.

نکات:

1- برای انتقال دامنه IR به پنل نمایندگی میهن وب هاست لازم است تا حتما به شناسه ایرنیک دامنه خود دسترسی داشته باشید تا بتوانید رابط ها را مطابق با آموزش زیر بر روی دامنه تنظیم نمایید:

https://my.mihanwebhost.com/knowledgebase.php?action=displayarticle&id=131

2- همراه با انتقال، دامنه تمدید می گردد. اگر احیانا دامنه در زمان انتقال قفل باشد، هزینه بازگشایی قفل علاوه بر هزینه تمدید نیز اخذ می گردد.

3- در نظر داشته باشید که با این نوع انتقال، مالکیت دامنه تغییر نمی کند بلکه دامنه با نام شما وارد پنل نمایندگی میهن وب هاست می شود.

4- دامنه هایی که از سمت ایرنیک ثبت نهایی نشده باشند، امکان انتقال ندارند و تا تعیین وضعیت آنها، می بایست صبر نمود.

4.5/5 از 28 رای