مرکز آموزش میهن وب هاست

مرکز آموزش میهن وب هاست

آموزش قرار دادن تبلیغات در سایت با افزونه Advanced Ads

پرینت این مقاله پرینت این مقاله

قرار دادن تبلیغات در یک پست یا برگه به صورت دستی بسیار آسان است. اما برای قرار دادن تبلیغات در پست های موجود در صفحه اصلی سایت، صفحات مربوط به دسته بندی ها یا آرشیو های سایت کمی پیچیده به نظر می رسد.

با استفاده از افزونه Advanced Ads به راحتی می توانید بنرهای تبلیغاتی خود را در هر کجای سایت به صورت خودکار یا دستی منتشر کنید. افزونه Advanced Ads تاکنون بیش از 100 هزار نصب فعال داشته و به صورت رایگان در مخزن وردپرس در دسترس می باشد. در این آموزش نحوه نصب و کار با این افزونه توضیح داده می شود.

نصب افزونه

برای نصب افزونه ابتدا مطابق با تصویر زیر از بخش افزونه ها روی گزینه "افزودن" کلیک نمایید.

آموزش نصب افزونه Advanced Ads در وردپرس

تصویر (1)

نام افزونه را در کادر جستجو (شماره1) وارد نموده، سپس جهت نصب افزونه روی "هم اکنون نصب کن" (شماره2) کلیک کنید. در نهایت جهت استفاده از افزونه آن را فعال نمایید.

آموزش استفاده از افزونه Advanced Ads
تصویر(2)

بعد از نصب و فعالسازی افزونه یک گزینه به نام "Advanced Ads" (شماره 1) در داشبورد وردپرس فعال می شود. برای ایجاد مکانی برای نمایش تبلیغات در سایت مطابق با تصویر زیر روی گزینه "Create your first ad" (شماره 2) کلیک نمایید.

استفاده از افزونه Advanced Ads برای نمایش تبلیغات در سایت
تصویر (3)

با کلیک روی گزینه Create your first ad در مرحله قبل صفحه ایجاد تبلیغ جدید نمایش داده می شود. در صورتی که تمایل دارید بنری را با قابلیت کلیک شدن در سایت خود قرار دهید مطابق با تصویر زیر ابتدا نامی برای تبلیغ خود (شماره 1) انتخاب نمایید، در بین گزینه های موجود"Plain Text and Code" (شماره 2) را برگزینید (با توجه به اینکه شرکت های ارائه دهنده تبلیغات کدهای آماده کسب درآمد را در اختیار کاربران قرار می دهند این گزینه پیشنهاد می شود). در بین گزینه های موجود می توانید Image ad، Rich content و ... را نیز انتخاب نمایید.

برای انجام سایر تنظیمات روی گزینه "Next" کلیک کنید.

افزونه قرار دادن بنر کسب درآمد در سایت
تصویر (4)

همانطور که در تصویر زیر مشاهده می کنید در کادر مربوطه (شماره 1) می توانید کد کسب درآمد یا کد بنر اختصاصی خود را وارد نمایید. در ادامه نیز می بایست سایز بنر (شماره 2) را وارد کنید. در کد نمونه width یا عرض 468 و height یا ارتفاع 60 می باشد. سپس روی گزینه "Next" کلیک نمایید. 
نمایش بنر در سایت با استفاده از افزونه

تصویر (5)

در مرحله بعد می توانید برای نمایش تبلیغات در سایت محدودیت هایی را اعمال کنید. مطابق با تصویر زیر از بخش "Display Condition" (شماره 1) می توانید برخی صفحات، دسته ها و … را از نمایش تبلیغات مستثنی کنید. همچنین در بخش "Visitor conditions" (شماره 2) نیز می توانید مشخص کنید تبلیغات صرفا در موبایل یا دسکتاپ نمایش داده شوند. در بخش Visitor conditions محدودیت های دیگر مانند نمایش تبلیغات صرفا برای کاربران لاگین کرده نیز وجود دارد. در نهایت جهت ذخیره تغییرات و نمایش بنر کسب درآمد در سایت روی گزینه "Save" (شماره 3) کلیک نمایید.
 
آموزش نمایش بنر صرفا در صفحات خاص

تصویر (6)

همانطور که در تصویر زیر مشاهده می کنید بنر کسب درآمد در بین مطالب سایت به صورت خودکار نمایش داده شده است.

قرار دادن بنر در تمامی صفحات سایت با افزونه Advanced Ads

تصویر (7)

در صورتی که بخواهید محل نمایش تبلیغات در سایت را تغییر دهید می توانید از زیر منوی افزونه Advanced Ads گزینه "Placements" (شماره 1) را انتخاب نمایید. سپس از بخش "edit conditions" (شماره 2) می توانید محل دقیق قرارگیری بنر را انتخاب نمایید. البته در نسخه جدید افزونه این بخش صرفا در نسخه پریمیوم فعال می باشد.

تعیین محل قرار گیری بنر تبلیغاتی با استفاده از افزونه Advanced Ads

تصوزر (8) 

3/5 از 7 رای